תכנון ועיצוב פנים

תהליך של תכנון ועיצוב פנים כולל את כל התוכניות, השרטוטים והליווי הנדרשים לביצוע פרויקט שיפוץ חלקי או מלא.
התהליך מתחיל בפגישת היכרות במהלכה נכיר זה את זה ובה גם אבחן את החלל המדובר – בית פרטי, דירה או חלל ציבורי.
לאחר פגישה זו תישלח אליכם הצעת מחיר מסודרת.
במידה ויש רצון להתקדם לתהליך משותף, נמשיך לפגישת פרוגרמה שבה נדבר על רשימת הצרכים המדויקת לכם. על בסיס פרוגרמה זו ולאחר שאקבל את תכנית המדידה של החלל, אפשר יהיה להמשיך לשלב תכנון הסקיצות. הסקיצה הנבחרת תהיה הבסיס שעליו תישען התוכנית הסופית וממנה יגזרו תוכניות העבודה לביצוע עבור בעלי המקצוע השונים – תוכניות הריסה, בניה, חשמל, מים ועוד.
לאחר בחירת הקבלן המבצע, ייקבע תאריך יעד לתחילת העבודות בשטח, ונצא לרכישות חומרי הגמר עבור הפרויקט. במהלך עבודות הבניה, אמשיך ללוות אתכם באמצעות ביקורי שטח שבועיים ואהיה זמינה עבורכם ובשבילכם.

דוגמאות לפרויקטים

שאלות נפוצות

לשאלה זו אין תשובה אחידה כיוון שהעבודה מורכבת ממשתנים רבים ועלות עבודתי נגזרת מהיקף הפרויקט ומידת המעורבות שלי בתהליך, כך שכל פרויקט הינו ייחודי ועלותו שונה.

במהלך שנות עבודתי הכרתי בעלי מקצוע רבים וטובים, אך איני עובדת עם בעלי מקצוע קבועים. אשמח כמובן להמליץ על בעלי מקצוע רלוונטיים עבורכם אך ההחלטה הסופית עם מי לעבוד היא שלכם.

במידה וסוכם על תהליך ליווי חלקי (שאינו כולל את הלבשת החלל), אלווה אתכם לחנויות נבחרות בכל תחום על מנת לייעץ בבחירת הפריטים השונים הנדרשים עבור תהליך השיפוץ כגון: ריצופים, חיפויים, כלים סניטריים, גופי תאורה, דלתות ועוד.

במידה וסוכם על ליווי מלא הכולל גם את הלבשת החלל, אלווה אתכם גם לרכישה של ריהוט, טקסטיל ואביזרים משלימים.

אני מגדירה את הסגנון שלי כאקלקטי שמשמעותו "קצת מכל דבר". עם זאת, אני משתדלת להתאים את עצמי לאופיו, לסגנונו ולאורח חייו של הלקוח ולכל סגנון אליו הוא מתחבר.

לא. איני אחראית על התקציב, אך על מנת להקל עליכם ולסייע לכם במעקב אחרי הוצאות הפרויקט, עם תחילתו ולאחר שהגדרתם את התקציב המתאים לכם, אשלח לכם טבלה ובה ריכוז הפונקציות הרלוונטיות לתמחור. באמצעות טבלה זו תוכלו לנהל עצמאית את התקציב בצורה יסודית ונוחה.

לקוחות ממליצים