עיצוב מרחבים ציבוריים

תהליך זה מיועד עבור מוסדות ציבוריים ופרטיים כגון בתי ספר, מרכזים קהילתיים וכדו', המעוניינים בשדרוג או עיצוב מחדש של מתחמים שונים ברמות תקציב משתנות.

עיצוב מסוג זה, שהולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות, מאפשר לבאי המקום ליהנות מסביבה מעוצבת ומזמינה, כזו המגרה את הדמיון ומעוררת סקרנות ללמידה ויצירה.

התהליך מתחיל בהיכרות עם צוות המקום לשם קביעת יעדים ומטרות, ממשיך להגשת תכנית רעיונית, ומשם לצביעת קירות, הזמנות של ריהוט וציוד משלים, התקנות טפטים ועוד, כל זאת תחת הנחייה וליווי מלא שלי.

דוגמאות לפרויקטים

שאלות נפוצות

לשאלה זו אין תשובה אחידה כיוון שהעבודה מורכבת ממשתנים רבים ועלות עבודתי נגזרת מהיקף הפרויקט ומידת המעורבות שלי בתהליך, כך שכל פרויקט הינו ייחודי ועלותו שונה.

בפרויקטים ציבוריים אני מלווה אתכם מההתחלה ועד סוף התהליך. אדאג להצעות המחיר, למעקב אחר תקציב הפרויקט, לאיתור ולתיאום מול ספקים ועוד. חשוב להדגיש כי ההתנהלות השוטפת שלי, תיעשה מול איש קשר קבוע מטעמכם,

ומולו יתואמו גם כל ענייני התקציב והאישורים הנדרשים עד לתום הפרויקט.

במהלך שנות עבודתי הכרתי בעלי מקצוע רבים וטובים, אך איני עובדת עם בעלי מקצוע קבועים. אשמח כמובן להמליץ על בעלי מקצוע רלוונטיים עבורכם אך ההחלטה הסופית עם מי לעבוד היא שלכם.

לקוחות ממליצים